Monday, February 24, 2014

Terima kasih sebab kutuk saya... :P

Salam... 
Aku pelikla ade sorang hamba Allah ni..
Asyik xpuas hati ngan aku je..
Padahal aku xbuat ape2 pon ngan dier..

Kalau jumpa aku mesti nak cakap aku gemuk n makan gaji buta..
Leh dikatakan setiap kali jumpa...
Dalam meeting pon cakap bnda bukan2 sal aku..
Aduhai..
Penat dah aku positifkan diri...

Kadang-kadang aku rindu kat tempat keje lama..
Aku dulu keje kat sekolah..
Cikgu2 kat sana xpernah cakap aku cam2 padahal depa lagila keje non stop..
Aku selalu tolong dorang dulu..
Pernah sekali 2 hampir semua data murid sekolah 2 aku key in dalam sistem...
Tapi aku rasa ok jer...lagi seronok ade la..
Padahal dulu aku keje ngan india..

Aku harap sangat hamba Allah ni bertaubat..
Janganla cakap benda2 y akan sakitkan hati orang...
Sampai bila kite nak maju..
Kalau asyik dengki je ngan orang..

Aku tahu tuhan 2 dah aturkan yang terbaik untuk kite..
Hamba Allah 2 sebok sakitkan hati aku...
Semalam aku menang peraduan..walaupun dapat saguhati jer
Aku syukur.. rm300 kot...sape nak bagi
Leh shopping...Time kasih sebab kutuk saya.. muahahahahahahaha.



No comments:

Post a Comment