Monday, February 10, 2014

kenapalah hati aku ni cepat tersentuh...huhu

Pelikla...
Sejak berjauhan ngn family n suami..
Aku slaluu sentapp..
Rasa cam kesorangan..nasib ade aqif...permata hati ibu...huhu

Kadang2 orang cakap aku malas pon nak sentap..
Cuba korang kat tempat aku..
Dok berdua je ngan anak...
Perlukah aku nak masak tiap2 hari..

Setakat perut aku..
Telur goreng pon okey sangat...
Aku akui memang xreti nak buat keje kat rumah orang..
Aku bukan aper..
Aku takut salah,takut orang xsuka dengan ape y aku buat...huhu.

Tak sukanyer perasaan ini..
Bosannyer...
Lagi satu orang suka tengok dengan perasaan kesian..
Rasa nak tergelak pon ade..Janganla tengok aku camtu..malu kot.

Bila tengok orang lain beli barang dapor ngn suami..
Bestnyer kan..
Aku jarang dapat pluang camtu slalu g sorang2..
Bile pegang ayam,pegang ikan..
Xrasa pon nak beli sebab pk aku je nak makan wat nak beli..

Kadang-kadang rasa nak lari jer..
Tapi nak wat camne..aku kene cari rezeki nak tolong suami...
Ya Allah kau permudahkanla urusan pertukaranku... Aminnn...



1 comment:

  1. bertabahlah dear.. InsyaAllah ade habuannya satu hari nanti :)

    ReplyDelete