Tuesday, February 18, 2014

Luahan seorang Puan Juruteknik Komputer

Salam..
Hi...
Semalam..borak-borang kosong dengan opismate..
Semua bercadang nak kuruskan badan...
Aku pon nak gak..
Maybe tahun depan la kot.
Anak aku BF lagi...

Berbalik ngan tajuk kat atas..hihi
Sape-sape yang bekerja ngan gov...
Mesti akan cakap JURUTEKNIK KOMPUTER xde keje..makan gaji buta...
Main fb jer...tido jer...
Tol x tol x..
Ntahla dah banyak sangat aku dengar suara-suara sumbang ni...

Korang tau x kami sakit hati tau x..
Nak buat camne..dah xde keje..
Bukan komputer slalu rosak pon...
Tapi kalau ade keje..memang b'peluh nak buat.

Kadang-kadang aku pelik..
Ade sesetengah orang 2...main cakap ikut sedap mulut je..
Gile ke hape...
Pastu sedap2 je cakap..nak keje cam kami tapi nak gaji BESAR dier tu.
Korang rasa logik ker..
Makin besar pangkat makin besarla t'jawab..tol x?

Ntahla..aku takut xdapat nak hadam cakap2 orang ni...
Harap aku dapat b'sabar..
Terasa b'kobar nak sambung belajar.
Kalau xdpt nak meniaga...hahahha.

P/s :Ni luahan perasaan jer..xde kene mengena ngan sesiapa pon..

1 comment:

  1. Ai.. selamat berkenalan.
    Semua keje ada dugaan tersendiri ya.. tak pe, buat je yang terbaik, dan banyakkan doa. jangan fikir sangat kata2 orang tu


    Saya ada entry khas untuk anda... jemput baca ya..

    ReplyDelete