Thursday, April 24, 2014

Tips untuk mudah mengandung untuk orang yang kurang subur...

Assalamualaikummm....

Hai..
Fuh!letihnyer...
Aku baru balik dari bercuti...
Teman laki berkursus sambil 2 jalan2..hihi

Berbalik pada tajuk kat atas..
Sebelum pregnant dulu..
Aku selalu gak google camne nak pregnant..
Nampak kepoyoan disitu kan..
Padahal baru je kawen...
Dah risau2...
Mana xrisau oi...
Aku jarg period...dan rata2 aku baca.kalau period xteratur MEMANG SUSAH NAK PREGNANT..

Korang tahu ape aku buat...

Aku makan VCO catalyst... (minyak kelapa dara)
Makan buah Delima..1 biji tue makan sorang2 je tau.Baru dapat penawarnyer...
Elakkan makan KFC,McD,Piza n dll...
Pastikan sentiasa ade sperma...t kalau telur kite subur.lehla jadi anak...coz kite xtahu bila kita akan subur...
Yang aku perasan...kita ni memang kene rajinkan diri.Baru leh timbulkan naluri keibuan kita.(Bila dah jadi mak2 ni.Mana leh malas2...toi x?)
Yang paling2 penting.Kene kawal berat badan.
Ramai gak kawan2 aku.Lepas turunkan berat badan..Terus boleh pregnant.
Dan...
Akhir sekali kita kene berdoa...
Aku selalu berdoa tyme hujan lebat..
Ade orang kata masa 2 pintu langit terbuka..
Insya Allah,tuhan akan makbulkan doa kita.

Ni jela tips dari aku...Hihi.
Babai...tq sudi baca...

Nilah buah ajaib 2... Selamat mencuba k...
Sumber google..



No comments:

Post a Comment