Sunday, April 13, 2014

Puasa Ganti

Salam...

Pagi2 tadi...sebelum sampai opis..opismate ajak makan roti canai tampal...
Sedapnyer...... (nangis kuat2 dalam hati)
Harini aku pose...
Korang dah ganti belum..
Cepat2 ganti tau..
Puasa hujung bulan 6 ni tau...

hmmmm...
Minggu lepas aku kene pergi kursus Women's Fitness & Wellness.
Fuhh!! Pagi2 2 kami semue kene pakai baju sukan..
Ade senamrobik..
Bestnye lame dah xbuat aktiviti kuar peluh...
Pastu dorang ade buat pemeriksaan kesihatan...
Tup2...aku ade darah tinggi...
Terkejutnyer...tp nurse 2 kata maybe aku penat buat erobik td..

Dah seminggu aku pk...
Aku rasa dah smpai masa kene jaga makan aku ni...
Kene diet zila oi...
Anak dah besar...xyah nak poyo sgt nak mkn banyak sbb nak susu banyak...
Tipuuu sangat...mkn skit pon ade susu...
Insya Allah...


nampak dah gaya2 mak orang..tembamnye...hihi.


Penangkap tikus profesional


ha...dapat tangkap.mati dah tyme ni.


Program kembara anjuran JKM


Menyambut ketibaan pasukan kembara...


Ni lah opismate aku...ramai lagi xde kat dalam ni.

p/s :kawan aku g korea sesorang dier jer..dasat weh.dahla anak dara..tp Alhamdullilah...selamat smpai sini dh...huhu.

k lah...sekian,entry pening aku...hihi.


No comments:

Post a Comment