Monday, January 27, 2014

Terima Kasih Ya Allah

Salam..
Tiba-tiba je teringat masa mula2 kawen dulu...
Aku xtau nak cakap camne..
Tapi hidup aku n suami rasa susah sangat..
Padahal dua-dua kerja kot..anak pon xde xde lagi tyme 2..

Ingat lagi..
Nak beli baju pon payah...
Dahla masa 2 pregnant..
Manade makan benda sedap2...

Dalam susah2 2 plak..
Suami kene tukar tempat kerja..
Tinggallah aku sebab aku keje kat sini..akhirnya aku PJJ gak..
Bile dah jauh2 ni..perbelanjaan lagila bertambah..
Bertambah2 susah kitorg..
Dan2 masa 2 kereta buat perangai..
Terbang ribu2...

Ngan aku memboyotnye..
Bayangkan 3kali aku pindah dalam ms 1/2 tahun...

Tapi betul la kata orang..
Allah nak uji kite je 2..
Tahun ni aku boleh menarik nafas kelegaan..
Banyak rezeki masuk tahun ni...

Bila orang cite pasal kesusahan..
Aku hanya tersenyum..
Dan berkata Allah tengah merancang sesuatu yang baik untuk kita..
Moga sebelum penghujung tahun ni aku dapat pindah duk ngan suami aku..

Terima kasih Ya Allah..




No comments:

Post a Comment