Tuesday, January 7, 2014

Pinjaman ASB bersama Maybank

Lamanya xupdate blog...
Xde idea..
Ai camne la bagi follower ramai kalau malas n entri xbest..hihi.
Xpela..aku suka2 je tulis blog ni..

Ermmm...
Korang mesti selalu dengar kn Pinjaman ASB
Aku dah kaji habis2...
Pinjaman ni untungla sebernarnya...
Bagi orang y suka korek duit simpanan(aku ler tu).

Kite cuma sakit nak bayar setahun jer...
Tapi bagi yang pinjam dalam jangka masa yang lama la.
Kalau yang nak pinjm 5tahun je..
Kena la topup skit untuk tahun berikutnyer..

Aku rasa pinjaman ni boleh buat kat lain2 bank gak kot..
Xpasti......

Yang boleh ak cakap kat sini...
Pinjaman ni memang menguntungkan...
Jom pakat ramai2 kite serbu Maybank.

pssstttt : Sebenarnye aku jeles tengok orang amek dividen asb tahun ni...hihi.

No comments:

Post a Comment