Thursday, June 4, 2015

Jom membebel...

Assalamualaikum..
Dua tiga hari ni memang stress..
Ko nak tahu sebabnyer..
Keputusan temuduga aku x keluar2..
Errrrr....
Bayangkan.. mula2 cakap nak kuar 29mei..
Pastu cakap xjadi.. pastu cakap 2jun..
Tup2... masa nak cek website pulak problem..
Tolongla wei...
Tunggu la aku dengan penuh kesabaran...
3 Jun website dah ok... boleh pulok kata 23 Jun pulak resultnye.. T_T

Malas nak pk dah... Tapi harap ade rezeki la.
Xtahu bape kali dah aku interview..ermmm

Aku plan..
Kalau xdapat jugak kali ni...
Aku nak renovate rumah bagi jadi cun..kikiki
Aman skit bila balik rumah kan...
Nanti blog ni leh bertukar jadi blog susun atur..

Hari ni...
Aku dah mula menjual...hihi.
Walaupun xde barang yang terjual lagi..
Tapi bestla..
Langkah pertama yang positif kan..
Kita kene positif baru semua benda berjalan ngan positif..
Kurang2 aku dah mula kan...

Sekarang ni tengah pk pasal modal dulu..
Insya Allah kan...
Aku akan buat satu2...
Doakan aku berjaya k..

Ikhlas..
Iela

No comments:

Post a Comment