Wednesday, May 27, 2015

Pakar IT

Assalamualaikum..

Lama dah x bersiaran...
Bz bebenor sekarang ni..
Projek besar masih tidak berjalan... hahahaha
Bila nak buat modal pon xde..

Sejak berkecimpung dalam bidang IT ni..
Aku tahu ramai y memandang rendah terhadap ak
Dan... aku pon tahu kemampuan aku..
Memang teruk pon...kikikii

Tapi kan..
Yang nak buat aku gelak guling2 pagi tadi...

kawan : terukla GST ni...  dulu saya beli komputer n printer 1000++ jer.. skrg dah jadi 2000+++
aku : Spec sama ker...
kawan : sama la
aku : kene tipu kot... komputer makin lama makin murah kalo spec sama.
kawan : ehhh... saya srh kawan saya ade degree bhgn IT lagi utk beli semua tu. Ko ape ade..
aku : ??? (dalam hati. ade ke bos2 IT ni bli komputer. Bkn kuli ke y beli...hahahaha)

Pengajaran kat sini.. jgnla kita berlagak pandai. Nanti terserlah kebodohan kita.. hihihihi.



No comments:

Post a Comment