Wednesday, March 19, 2014

Rindula kat hero2 malaya ni...

Hi...
Harini aku cukup tido..
Semalam aqif tido dari kui7.30 mlm smpai pagi...
Bangun nak susu jer...hihi.

Hari ni besday aku yang ke-27..
Xdapat ape2 hadiah pon..
Tapi aku xkisah..
Dah tua dah pon..

Cuma...
Rindu la plak kat hero2 aku 2..
Bila la aku dapat duduk satu bumbung kan..
Bestnye balik2 keje masak untuk suami..pastu layan aqif..bawak g playground
Eleh...yela 2 azilot...
Bila dok skali nanti mesti nak gaduh2 anje ngan suami ko kan..
Pastu bila suami ko lik lambat skit 48ribu kali ko col laki tanya bila nak balik kan kan kan...

Tapi seyes...
Hari-hari istimewa camni...
Tringin sangat nak jalan2 makan2 ngan family kan..
Masa bujang2 dulu mama n abah aku selalu beli kek..

Aku dari dulu camni...
Suka orang manja2 kan..
Aku sebenarnyer xkisah ke ape..
Janji orang2 yang aku sayang ingat kat aku ni..
Poyo kan..

Ni la hero2 aku ...... mmmmmmuuuuaaaahhhhh2...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Pagi tadi kan aku cakap aqif tido lena sangat...
Tengok kat bawah ni cara dier tido...
Geram sangat..
Dahla tido lasak...
Tapi ibu sayang............................ kiss ibu cikit...muuuaahh2.




Last skali..
Pic ibu lak...kihkihkikihkih...


Tudung dari rara...
Best gak tudung ni..
Aku tengah giler tudung halfmoon...
Best..senang je pakai..

Okla...sekian bebelan aku kali ni...hihi.




2 comments:

  1. Happy belated biryhday. Oo baru tahu ibu aqif ni pjj dengan suami .. di hari2 tertentu memang mengharapkan ahli keluarga ada di sisi kan?

    ReplyDelete