Tuesday, May 17, 2016

Kena mulakan...

Assalamualaikum...

Lama dah xmenulis..
Sebenarnya xtahu nak tulis ape..
Sebenarnya jugak perasaan ni sedih...
Banyak perkara yang jadi sepanjang tahun ni...
Aku nak jadi insan yang baik..
Kita kena mulakan hari ni jugak..
Bila nak start mengaji ni...
Bila nak start meniaga ni..
Idea banyak... tapi satu pon xmula...
Bila nak start menyimpan ni...
Bila nak ade baby baru ni...
Dan paling nak skali.. bila nak dapat pindah dok ngan family balik..
4 tahun dah dok diperantauan...

Kena fikir positif...
Banyak dah Allah bagi nikmat kat ko...
Kene bersyukur...
Moga Ramadan yang mendatang ni memberi sinar baru pada hidup aku..
Mohon doakan aku dari sifat yang xbaik..
Nak jadi budak baik eh wanita yang baik...

Comey kan gelagat adik beradik susuan ni kan...
Anak-anak jela penawar hidupku...

2 comments:

  1. Anak susuan ko ke zila? Bestnya dpt anak FREE, hehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi... ni la anak susuan aku. 2 orang dah anak aku..

      Delete