Tuesday, October 27, 2015

Cool Blog baru dibuka di Gerik

Assalamualaikum...
Sudah 3 tahun kot aku dok di Gerik ni..
Macam-macam dah ade kat sini..
Sekarang kan orang giler beli air yang gedabak besar tu kan.
Macam2 dah air pirate la, tea boader la..

Hari tu aku ngan opismate kuar lunch nak merasa la cool blog ni...
Sodap ko idok kan..


Ni la rupenye tempat tu..
Lawa gakla.. Tapi sempit skitla..
Layanan bagus.

Sempatla selfie.. 
Xde kerja.. Sementara menunggu air yang kami order siap..
Komen dari kawan aku.. Sedap lagi air sempadan betong..hihi
Tapi pada pada aku plak.. Sedap jerrkk..cma sikitla.
Tak cukup bagi perut tong macam aku ni.
Air yang kat sempadan sedap+banyak,

Sesape yang lalu Gerik tu.. Agak-agak dahaga lehla nak singgah hilangkan dahaga.. 

Baibai..



No comments:

Post a Comment