Wednesday, July 15, 2015

Sedihnye... Ramadhan akan meninggalkan kita hari ni.... T_T

Assalamualaikum...

Mesti ramai dah bercuti kan..
Hari ni tetiba aku merajinkan diri untuk menulis..
Aku masih bekerja..
Esok dah nak raya oi...
Mak mertua aku cakap tadi..
Sampai hati xcuti.. (Dier nak aku tolong masak)..
Aku bukan xnak..cuti tahunan tinggal skit je..
Minggu depan taska tutup seminggu oi..

Errrmmm..
Sebenarnya nak citer.. sedihla ramadhan nak pergi..
Bulan ni la bulan paling tenang n selamat bagi aku..
Harap tahun dpn aku berpeluang menikmati ramadhan...

Hati ni rasa sebak jer...
Bulan ni opismate aku 2 orang dapat pertukaran..
Harap pasni turn aku plak...
Aku kalau boleh nak sambung bljr...
kalau dok sini..jauh sangat nak prgi belajr..
Semoga Allah permudahkan...

Comelkan budak2 kecik ni...hihi. (gambar xde kene mengena ngan tajuk).

No comments:

Post a Comment