Tuesday, January 13, 2015

Pembuli comel

Assalamualaikum...

Kembali bersiaran...
Topik hari ni adalah...
Biasalah luahan perasaan aku jela nmpaknye...
Pembuli taska..

Tak sangka sgt2..
Semalam aku g la taska untuk rawatan gigi untuk aqif.
Semalam adalah hari pertama aqif masuk taska...
tapi bukan untuk masuk lagi.
Aku saje test je dlu..

Masuk2 tu tahu2 jela..
Aqif kan peramah.. g la dier dekat kawan2.
Tapi sorg pon xlayan dier..hahaha.
Tu xpe lg..bdk2 mana tahu layan org. buat hal sendiri jer.

Aqif pon redho la..
G la dier main2 kat tempat mainan byk tu.
Datangla si samseng taska ni...
Mula-mula ketuk pale aqif..
aku sabar lagi..

Pastu suka2 je sepak2 aqif..
ni pon xpe sabo jgk lagi...
Kali ketiga mula2 main dekat2.
Rasanye dier tarik rambut aqif.. Leh dier amek bakul.
Pastu hempuk atas pale aqif...
Aqif jatuh terlentang..
Pastu nangis la ape lagi...

Pastu kan bdk tu xpuas hati lg..
Leh plak dier tarik aqif lagi..
Aku halang...ngn aku2 dier tibai.
Yang paling bengang skali.....
Mak dier cool jer..
Kalo xde mak dier kat situ lehla aku marah.

Aku pon xpahamla ape jenis mak la camtu...
Mintak maap pon xnak. Marah kat anak pon xnak.
Buat bodo jer...
grrrrrrrrhhhhhh...

Skang ni aku tengah pk..
Nak masuk ke x taska ni..
Budak2 lain sume ok.
Si pembuli ni je masalahnyer...
Kalo korang nak tahu pembuli ni belum umor 2tahun pon.
Budak2 lain sebaya dier..menangis je lagi.

Tolonnnggggla kuar dari taska ni boleh x?????????????????



No comments:

Post a Comment