Sunday, September 28, 2014

Job Fair di Ipoh dan Jalan-jalan sabtu.

Assalamualaikum...
Sabtu lepas aku ngn FIL g ipoh...
Tujuan sebenar kitorang nak bawak adik ipar aku cari keje kat sana...

Hari tu ade Job Fair 2014 kat sana...
Nasib kitorang sampai awal...Masa kitorang nak balik tu punya la ramai orang..
Aqif pon xmandi lagi masa tu...hihi.
Punya la awal kitorang betolak dari rumah..
Banyak jawatan dorang tawarkan n syarikat pon boleh tahan femes gak..
Antaranya SapuraKencana,Bukit Merah Laketown resortLostWorldBernas,TIC, dan banyak lagi.
Jawatanya pulak dari kelulusan SPM samapai Degree..


Lepas selesai cari kerja kat sana..
Ape lagi kitorang pon pegi la merayap...
Lama dah xjalan2...hiiii..

Aqif ingat kawan dier dalam cermin tu...hihi.

Balik dari jalan2 kat ipoh..
Tengok rumah suami aku kat kuale..
Kat depan rumah dier banyak giler mempelam telo...
Aku pon suruhla suami aku amek...hihi
Nak buat jerukk...
Dapnyer...lagi 2 3 hari dapatla merasa jeruk buatan sendiri...
Sedap tau..ni resepi opah ak...bila makan rangup...kruk2..

K lah...babai...

No comments:

Post a Comment